پرداخت هزینه مقالات از طریق درگاه پرداخت الکترونیک دانشگاه بجنورد
08 خرداد 1399
پرداخت  هزینه مقالات از طریق درگاه پرداخت الکترونیک دانشگاه بجنورد

 

به اطلاع پژوهشگران عزیز می رساند، با توجه به فراهم شدن امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت الکترونیک دانشگاه بجنورد، واریز هزینه مقالات پذیرش شده با طی کردن مراحل زیر در سایت همایش میسر می باشد.

مراحل پرداخت هزینه مقالات پذیرفته شده در همایش

1- مراجعه به صفحه شخصی و تعیین نوع عضویت در همایش (برای انجام تغییرات در صفحه اطلاعات شخصی بر روی آیکون  کلیک کنید)؛

2- از منو ثبت نام و ارسال مقالات در صفحه اصلی سایت، با وارد شدن به صفحه فرم شرکت در همایش؛ گزینه صدور صورتحساب و پرداخت هزینه را انتخاب نمایید؛

3- با استفاده از لینک مربوط به درگاه پرداخت الکترونیک دانشگاه بجنورد نسبت به پرداخت مبلغ مربوطه اقدام نموده و رسید پرداخت را ذخیره نمایید؛

4- با انتخاب گزینه "ادامه صدور صورتحساب" رسید مبلغ پرداخت شده را بارگزاری و گزینه ذخیره صورتحساب را انتخاب نمایید؛

5- در نهایت لازم است شرکت کنندگان رسید واریزی خود را به همراه کارت دانشجویی و حکم کارگزینی (دانشجویان و اعضای هیات علمی که متقاضی استفاده از تخفیف در نظر گرفته شده برای این دو گروه هستند) به ایمیل همایش به آدرس Icreg@ub.ac.ir ارسال نمایند.