نمایه همایش بازآفرینی شهری در شهر ایرانی در ISC
09 دی 1398
نمایه همایش بازآفرینی شهری در شهر ایرانی در ISC

طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش های علمی –پژوهشی از این پس تنها کنفرانسهایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از  نظر وزارت علوم هستند و تنها مقالات ارائه شده در همایش های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

لذا با توجه به اهمیت فراوان و سطح علمی بسیار بالای همایش بازآفرینی شهری در شهر ایرانی به عنوان بزرگترین و معتبرترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی در حوزه تخصصی بازآفرینی شهری در مجامع علمی کشور ایران  به اطلاع می رسانیم همایش بازآفرینی شهری در شهر ایرانی (دوره اول:مطالعات میان رشته ای در حوزه بازآفرینی شهری) با  کد  50625-98191  در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC ثبت و نمایه گردیده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنفرانس از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می گردند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC ) ) و مدیریت آن وضعیت علمی دانشگاهها، مراکز پژوهشی و فناوری، حوزه‌های علمیه، نشریات، دانشمندان و نویسندگان مقالات در نشریات علمی ایران و سایر کشورهای اسلامی را براساس تحلیل استنادی ارزیابی می‌کند. همچنین از آنجا که معیارهای سنجش علم بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری شده‌اند، آن دسته از فرآورده‌های علمی که توسط ISC نمایه‌سازی می‌شوند، با فرآورده‌های تولید شده توسط  ISI برابری می‌کنند لذا ثبت یک همایش علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، از دیدگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و سایر دانشگاههای معتبر جهان از جهت درجه ارزیابی علمی آن کنفرانس، حائز اهمیت خاصی است. و تمامی مقالات ارائه شده در این همایش ها دارای امتیاز علمی در تمام کشور های جهان می باشد.